Sunday, August 17, 2008

No. 7683 days of my life

今天是我的毕业典礼,但是我并不觉得开心,我不在乎任何东西,我只想知道你想对我说些什么。你送我花到家了还是一样的丢在一旁,唯有你的一句话能永远留在我心里,至到我痴呆或死去。我很相信你说的心灵旅程,也很了解我在生命最后一刻最需要的什么,而我还不想停止,希望你也一样。



Word is a very powerful tool, used correctly, it may benefits a lot, used wrongly, it may hurt. Yes, you just hurt me, just like how i hurt others using the same way. We both played words very well, and I hope someday we can used them to benefit each others, instead of hurting ourselves.


No comments:

Post a Comment